Inuyasha
2007.01.16. 10:28
Inu Yashás játékok
A játékokhoz szűkséges szoftver:
Flash 5
A játékok leírása:
- How the East was Won
A játék célja az, hogy a hősünket megvédjük a különböző akadályok okozta testi sérülésektől.
A játék vezérlése igencsak egyszerű, amennyiben azt szeretnénk, hogy ne érjen minket fej sérülés, csak le kell bújnunk, azt a lefelé gomb megnyomásával tehetjük meg, amennyiben pedig nem plkard élre hányva szeretnénk látni végzetünket, akkor a fölfelé gombot kell megnyomni.
Nagyon gyermetegnek hangzik, az is, viszont cserébe nem olyan egyszerű.Hősünk gyorsan vágtat disznaján, így sajnos elég hamar eléri végzetét, ha nem vigyázunk :).
- Hop till You Drop
A játék célja az, hogy InuYashát jól megugráltassuk. :) Nah jó a valódi cél az, hogy amíg Shippo lengeti a kötelet, InuYasha mindig átugorja.
A bal felső sarokban lévő Jump gombot kell nyomogatni, mindig a megfelelő időpontban, és akkor elérjük, hogy InuYasha ne gabalyodjon bele a kötélbe.
Amennyiben 3x hibádzunk, akkor vége a játéknak.
- Shikon Catch
A játék célja az, hogy a kristályokat InuYasha elkapja.
A hősünk InuYasha, őt a balilletve a jobb gomb lenyomásával irányíthatunk a képernyő két széle között.
A kristályok felülről lefelé hullanak le, és ezeket kell elkapni hősünknek.
- Memory Flipz
Egyszerű memóriajáték.
Az összes kártyát pár másodperc erejéig megmutatják (minimum 3 mert ennyi kell, hogy az agy felfogja amit lát :) ).
Ezek után 30 mp-ünk van, hogy az összes párt megtaláljuk, a 16 kártya között.
A vezérlés egyszerű, szimplán kattintani kell az egér bal gombjával.
- Minute Game
Ennek a játéknak nem sok értelem van, arra sem jöttem rá mi köze az InuYashához..nah mindegy.
A játék célja, hogy a középen lévő kék körtől távolítsuk el minél messzebbre a kristáylokat, úgy, hogy azok ne kerüljenek bele a körbe, illetve ne tűnjenek el a képernyőről.
Közben ketyeg persze egy időzítő.
A kristályokat úgy tudjuk eltávolítani, hogy föléjük helyezzeük az egeret, és azt huzogatjuk.
- Shippo Pong
A játék célja, hogy ping pongozni kell a számítógéppel, ahol hippo a labda.
Mi a képernyő bal oldalán vagyunk, és az ütőt az egér fel-le mozgatásával tudjuk írányítani.
- Color Shippo
Egyszerű kifestő.
A bal felső sarokban lehet a színekre kattintani, majd ha rákattíntunk shippo valamelyik testrészére az olyan színű lesz.
Az eddig felsoroltak közül ez a leggyermetegebb játék...
Harc az ékkőszilánkokért
- a lényeg, hogy választhatsz szereplőt, akivel harcolni akarsz, s össze kell gyűjteni az ékkőszilánkokat
|